Förlängd möjlighet att bli medlem till 2025 års priser t o m 16 juni

Vi har nu äntligen möjlighet att ta betalt med kort och Swish via Min Golf. Greenfee och golfbilar kan bokas och betalas direkt i Min Golf.
Tyvärr har vi fortfarande tekniska problem med kortbetalningarna i receptionen och arbetar för att lösa detta så snart som möjligt.
Därför förlänger vi möjligheten att bli medlem till 2025 års medlemspriser till och med den 16 juni.

Tack för ert tålamod och välkommen till en härlig golfsäsong!